22 Ekim 2013 Salı

DİYET GÜNLÜĞÜÜÜÜÜÜ!!!

Merhaba canlar,
Malum kurban bayramında 500 gram almıştım. Tabi öyle her boşlukta yemek yersem olacağı buydu. Neyse pişman değilim ama. Biliyordum kilo alacağımı ama ana kucağının sıcaklığına koyvermiştim kendimi. 

kerevizimden kalanı yarın okula götüreceğim. :)
Bayrama çıkmadan önce tüüüüüüm buzdolabını boşaltmıştık. Bugün öğle arasında koşa koşa pazar alışverişi yaptım. Kış sebzeleri artık malesef ki tüketilmeli. Bizim evde öyle pek kereviz, pırasa, karnabahar falan pişmez. O yüzden pek sevimli gelmez o kış sebzeleri. Ama malum diyetteyiz, sağlıklı beslenmeye özen gösteriyoruz. Bir de artık hormondu, GDO'ydu derken mevsimin sebzeleri tüketilmeli diye düşünüyorum.
İşte bu düşüncelerle pazardan bu hafta için karnabahar, kereviz, pırasa, havuç, patates, yeşilllikler( maydanoz, roka, tere, dere otu.), mandalina ve armut aldım. 


Bulguru çooook seviyorum.
Akşam yemeğine acaba hangisini yapayım derken aklıma üniversiteden canım arkadaşım Eminem'in yaptığı lezzetli kereviz geldi ve hemen telefona sarıldım. O anlattı, ben yaptım. Yanına salçalı, biberli ve soğanlı bulgur yaptım. Hızımı alamayıp yarına da pırasa yemeği yaptım. Onun da tarifini internetten aldım. Malum yarın spora gideceğim. Gitmeden önce koştur koştur yemek yapmayayım dedim. 


Akşam menüm kereviz, bulgur pilavı, yoğurt ve roka salatasından oluştu. Hala çoooook tok hissediyorum kendimi.

Yarının ana yemeği. Aslında pek
lezizmiş gibi gelmiyor. Ama deneyeceğiz.
Sabah ise 2 dilim ekmek, arasında ince kaşar dilim, domates ve salatalıktan ibaretti. Ha tabi şekersiz çay malesef ki yine içildi. Malum çay, kahve vücudumuzu asitleştiriyor.

Ara öğünde 1 mandalina yedim. 

Öğle yemeğimde ise 1 dilim ekmek, lor peniri-domates-salatalıktan oluşan çingene pilavı ve ayran vardı. Gayet doyurucu ve sağlıklıydı diye düşünüyorum. Tabi tüm gün alkali suyumu da içtim.
Bakalım bu 5 günde nasıl bir ilerleme kaydedeceğim??? Umarım bol kalori harcadığım ve az ve sağlıklı kalori aldığım günler beni bekler...

HERKESE ÖPÜCÜKLEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEER!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınız benim için önemlidir...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ARA BENİ ÖPTÜM SENİ SENİ!