11 Ekim 2013 Cuma

KURBAN BAYRAMIMIZ KUTLU OLSUUUUUUUUUUUUUUUUN!!!

Merhabalaaaaaaaar,
Veremediğim kilolarım ve ben 9 günlük lezzetli bir Kurban Bayramı tatiline giriyoruz. 1 haftada ancak 500 gram verebilmişimdir. Neden böyle yavaşladı ki bu zayıflama işi? Sinir olmamak elde değil. Önceden 1 haftada 2 kiloya yakın uçup gidiyordu.  Bugün sevgili diyetisyenciğiiiimle randevudan sonra, sıcacık ana kucağına gidiyoruz hayırlısıyla dostlar. Bu bayram çooooook zor geçecek ben ve sevgili zayıflamak isteyenler için. O güzel mangallar, kavurmalar arasında nefsime nasıl hakim olacağım bilmiyorum. Sabıııııııırrrrrr versin Allah'ım bana. 
HEPİMİZE BOL KAHKAHALI, BOL KAVUŞMALI NEŞELİ BAYRAMLAR DİLİYORUM...

6 yorum:

  1. Al benden de o kadar! Bu bayram çoooooookkkk zor geçecek!
    Dur ben bir starteji geliştireyim hemen.. ;-)
    Bol eğlenceli bayramlar şekeeeeerrrr..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aaah ah! Stratejini benimle de paylaş mutlaka :) Az kalorili beslenmeler cicim hepimize...

      Sil
    2. Birşeyler çızıttırdım!! :-)))))
      Kimseyi kırmadan, en tatlı şekliyle İkram ve Yemek Israrcıları ile Baş Etme Yöntemleri:
      http://bikiniprojesi.blogspot.com/2013/10/yemek-israrclar-ile-bas-etme-yontemleri.html

      Sil
    3. canım süper yazmışsın. Ellerine sağlık. Diyetim azıcık sekteye uğradı ama yazın beni kendime getirdi. 2-3 günlük molamdan sonra kısa bir detoksla vücudumu temizlemem lazıııım.. Hepimize ısrarcılara karşı sabııııııııııııııııııır :)

      Sil
    4. Sabır ki ne sabırrrr.. :-)))))))))

      Sil
    5. Resmen kaos gibi bir bayram :)

      Sil

Yorumlarınız benim için önemlidir...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ARA BENİ ÖPTÜM SENİ SENİ!