21 Ekim 2013 Pazartesi

BAYRAM SONRASI ALARMIIIIII! SIKI DİYET ZAMANI!!!

Merhaba canlar,
Karşıdan bakılınca koskoca görülen ama göz açıp kapanınca biten bir dokuz günü yaşadık. Siz de benim gibi düşünmüyor musunuz? Yaf daha dün hazırlamadım mı "Bayramınız mübarek olaaaa!" postunu? Anacığımın kucağında mis gibi bir 9 gün geçti. Canıııımın canı yeğenim "Memoş"u öpe koklaya bitiremedim. Özledim şimdiden keratayı. Küçücük velet sımsıkı boynundan sarılıyor insanın. Isırmalıktı tam canıııım benim.
Siz de aynı soruyu soruyorsunuz diiğ miiiiii?
Siz de aynı soruyu soruyorsunuz diğ mi????

Neyse efendim bu 9 günde "Oooo hiç tatlı yemedim, kavurmayı ağzıma bile sürmediiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiim." desem inanır mısınız? Hiç inandırıcı gelmedi diğ mi??? Anacığımın elleriyle yaptığı kavurmalar, etli çorbalar yenmez mi hiç? Hadi tamam evde yedim. Peki dışardaki hallerime ne demeli? Aaa orda KFC'mi var, ay Mehmet waffle mı o, şu torpillerden de mi yesek'lerle geçen bir 9 gün oldu dostlar... Resmen nefsimi doyurmak üzerine geçirdim bu bayramı. Pişman mıyım? Pek pişmanlık hissetmiyorum açıkcası. Çünkü serbest serbest istediğimi yerken gerçekten çoooook mutluydum. Ama tabi ki bu güzelliklerin bana bir dönüşü olacaktı. Tam tamına 500 gram alarak döndüm anacığımın kucağından.
Deneyin deriiim. Nefiiiiiiiiiiiiiiiiiiiis!


Ama hemen silkelenip kendime gelmeliyim dedim ve cuma gününe kadar vücudumu aldığım kilolardan ve daha fazlasından kurtarmam gerek. Her şey sağlıklı ve güçlü bir beden için!!!

Efendim duymuşsunuzdur Alkali yaşam tarzını. Bilmeyenler için kısaca anlatayım. Vücudumuz azıcık ucundan alkali, yani bazik. Ama yediğimiz kızartmalar, hamur işleri falan filanlar vücudumuzu asitleştiriyor. Yani onları yiyerek biz vücut dengemizi bozuyoruz, bağışıklık sistemimizi savunmasız hale getiriyoruz. Ama alkali beslenme zımbırtısıyla bedenimiz daha güçlü sağlıklı ve dinç oluyor. Kendinizi gün içinde daha dinç hissediyorsunuz. Ben de işte buna yönelmeye karar verdim. 

Ne mi yapıyorum? 

Normal su içmiyorum bi kere artık. Alkali su hazırlıyorum kendime. Bunun için 2 lt suya bir çay kaşığı ingiliz karbonatı atıyorum. Tadı ilk başta hoşuma gitmemişti ama alışmaya başladım. Ayrıca limon ya da misket limonuyla yapılan su da vücudu son derece alkali yapıyor.

Tüm çiğ ve kızartılmamış sebzeler vücutta alkali etki yapıyor. Ama kızartmalar, konserveler, çay, kahve, barbunya, mercimek gibi bazı bakliyatlar ve et ürünleri vücudumuzu asitleştiriyor. Ben de alkali sebzelerle kendime güzel güzel yemekler yapacağım umarım. İlk gün gayet güzel geçti. Tost makinesinde közlediğim sebzeler oldukça sağlıklıydı. Öğlen de zaten yağsız çingene pilavım 1 dilim ekmekler güzel gitti. 

Cuma günü malum diyetisyen randevum var. Umarım cumaya kadar vücudum kendine gelir.  Randevuya kadar ne kadar fark edecek merak ediyorum. Gelişmeleri yine bildireceğim...
HERKESE ÖPÜCÜKLEEEEEEEER!!!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınız benim için önemlidir...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ARA BENİ ÖPTÜM SENİ SENİ!