1 Ekim 2013 Salı

MİİİİM!

Merhabaaaa Dostlar,
Uzun zamandır bloglar arasında mimlenme şeysini görmüşsünüzdür ya da duymuşsunuzdur. Ben de niye beni kimse mimlemiyor diyordum kiiiiiii, sevgili Sende İncel'ciğim beni mimlemiiiiş. Hemencik cevaplayayım dediiiim.

Blogunuzun adı: Rugan Ayakkabı Giymeyen Kız

Hangi ilde yaşıyorsunuz ve semtinizi söylermisiniz? Aydın/Söke
Blogger buluşmalarına katıldınız mı? Maaaaaaaaalesef katılmadım. Hem iş yoğunluğu hem de Aydın'da yaşamam buna sebep oldu sanırııım.
Bulunduğunuz ilde bir blogger buluşması gerçekleşse katılmak ister miydini? Tabiiii ki isterim. 
Sizce bir blogger buluşma etkinliği nasıl olmalı? Sıcacık ve her türlü bilgi alışverişinin olduğu bir ortamda olmalı bence. Çünkü birbirimizden öğreneceğimiz çoooook şeyin olduğunu düşünüyorum. Tabiiii ki bir sponsorumuz olsa süper olur, ama yoksa da yapacak bişey yok =)


Bu güzeeeel mimi için Sende İncel'e teşekkür ediyorum ve ben de bu sorulara bişeyler ekleyiiip mimliyorum sizleriiiiii. İşte Sende İncelimizin sorularına eklediklerim:

İlgi alanlarınız nelerdir?
Kaç yaşındasınız?
İdolümdür dediğiniz 3 blogger kimdir?
En çok hangi tarzda blog okumayı seviyorsunuz?


Mimi cevaplayan arkadaşlarıma şimdideen çooooooooooooooooooook teşekkür ediyorum.
HERKESE ÖPÜCÜKLER!!!!

2 yorum:

  1. Tüm sevdiğim arkadaşlar uzakta olmak zorunda mı? Buluşmak biraz zor olacak sanırım reelde tüh yaa:( Mim için çok teşekkür ederim canım sevgiler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet canım ya malesef uzaktayız. Ama belki bir gün gelirsin buralara da buluşmak nasip olur... Kocaman öpüldün...

      Sil

Yorumlarınız benim için önemlidir...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ARA BENİ ÖPTÜM SENİ SENİ!