28 Eylül 2013 Cumartesi

DİYETTE SEZON 2, PART 1!!!

Selam Gençler!
Biliyorsunuz ki diyetimin ilk 10 gününü devirdim. Geçtiğimiz haftasonu Memetim'in anneciği ve babacığını Hacca yolladık hayırlısıyla. Tabi haftasonu köyümüzde olunca diyeti bozmamak gibi bir durum söz konusu bile olamaz =)) Her şeyden yedim haftasonu oooooh mis gibi. Tabi diyetimde açtığım bu deliğin bana gram gram döneceğini biliyordum. Çok şükür ki evren bana torpil geçmiş ve haftasonu kaçağını affetmişti. Diyetisyenciiime gittiğimde tam tamı 1300 gramım uçmuş gitmiş. Çok sevindim yafff. Zira ancak yarım kilo falan gitmiştir diye düşünüyordum. Ama az yemişim galiba. =P 
Tabi kaçak yaptığımı söyleyince diyetisyenim azıcık kızdı ve az daha o güzel bonus günümü elimden alacaktı. Yavuz Beyciğimiiiz "Aslında bonus vermesek de olur." dedikçe Mehmet yanımda kahkahalardan yarılıyordu. Bu adam benim işkence çekmeme bayılıyor sanırsam.
Perşembe günü dolu dolu bonusumuzu yaptık. Gelsin kokoreçler, gitsin pastalarlı bir gün geçirdim. Bugün anca toparlamaya çalışıyorum dünkü oburiksliğimi. Ayın 4'ünde tekrar kontrolüm var dostlar. Umarım bu kez 2 kilonun üzerine çıkarım. En kısa zamanda istediğimiz kilomuza kavuşuruz umarım. 
Bu arada spora da başladık ey dostlar! Haftada 3 gün step ve platesten oluşan bir programa başladım. Tabi boş zamanlarımda yürüyüş de yapacağım ama o henüz gerçekleşmedi. Çok mu yoğunum neyim?
HERKESE ÖPÜCÜKLER VE SAĞLIKLI DENGELİ BESLENMELER!!!

15 Eylül 2013 Pazar

VE DİYET BAŞLAAAAAAAAAAR!!!

             Merhaba dostlar,
       Malumunuz cuma günü sevgili Yavuzcuuuum diyetisyenciiime gittim. Tatilde en büyük korkum Ramazan ayında kilo almaktı. Ama çok süper bir Ramazan geçirdim. Hatta kilo bile verdim. Ama Ramazan'dan sonra verdiğim o kilocukları geri aldım. Yani tatil öncesi kiloma geri döndüm. Söke'ye gelince de azıcık cipslere fast foodlara abandım sanırım diyete başlayacağım diye. İşte bu abanma bana 600 gr olarak geri dönmüş. :( Ne yapalım yedik bir kere kalorili çikolataları. Ama pişman değilim arkadaş çok lezzetlilerdi. Bir de zaten diyete başlayacağım için onlar benim için bonus oldu. =))
      Neyse canlar. Sevgili diyetisyenimle kaldığımız yerden devam ediyoruz. Ama gerçekten kaldığımız yerden devam ediyoruz. Diyetimde kalem değişiklik yapmadı. Sadece çorba yerine 3 kaşık makarna ya da pilav yiyebilirsin dedi. Tamam zayıflıyorum bu diyetle ama insan azıcık farklı bir diyete kayacağız diye düşünüyordum. O yüzden "acaba evde kendim devam edebilir miyim?" diyorum. Yine diyetisyene gider gibi 10 günde bir kilo kontrolü yapsam başarabilirim kanımca. Yaptığım ödemeyle önümde 2 kontrolüm daha var. Bakalım geçsin şu 2 kontrol. Ama diyetime çok sıkı başladım dostlar. Gerçekten çok dikkat ediyorum her yediğime ve bu 2 günde 1 kilocuuum gitmiş dostlar. Bakalım kontrolüm ayın 25'inde. Umarım sahalara dönüşüm muhteşem olur. Bu arada pazartesi spora da başlıyoruuuuum.

      Bu arada sizce diyetisyensiz diyetimi sürdürebilir miyim gençler? Azıcık kendime güveneyim diiiiiiğ mi?
Allah bana ve tüüüüüüüüüüüüüüm diyet yapanlara sabır versin. =)) 
HERKESE ÖPÜCÜKLER!!!

10 Eylül 2013 Salı

ALARM!!!

                 Merhaba gençler,
        Yazın bitişini yavaş yavaş geceleri üzerimize ceket alma ihtiyacından hissediyoruz malesef. Ben kışı pek sevmem. Sanki bu seneki yaz da geç başladı erken bitti gibime geliyor. Neyse bakalım doğa olaylarına karışmak olmaz diğ mii? Yazın başlamasıyla diyetime ara vermiştim. Takip edenler bilir. Ama yaz bitiyor ve önümüzdeki yaza incecik bir fidan olma yolu için şimdiden çalışmalara başlamak gerekiyor :)))
         Bu cuma sevgili diyetisyenim Yavuz Beyciğim'le randevum var. Umarım yazın elimin armut toplamasına pek kızmaz. Zira kendileri rüyalarımda karabasan olarak yakamı bırakmamakta. Şaka bir yana gerçekten çok iyi bir diyetisyenle çalışıyorum. Tabi bu iş sadece diyet ile olmuyor gençler. Göbüşlerimiz, kollarımız sarkmasın diye spora da gitmek lazım değil mi? Pazartesi de okuldaki kankeytolarla spora başlayacağız. Kalabalık arkadaş gruplarıyla yapılan spor daha verimli ve eğlenceli oluyor kanımca.
        Vatana millete ve en önemlisi sağlığımıza hayırlı bir diyet olması dileğiyle canlar...
         HEPİNİZİN TATLI YANACIKLARINDAN ÖPERİM!..

3 Eylül 2013 Salı

TATİL BİTTİİİİİİİİİİ!!! :(

Her güzel şey gibi malesef o güzeeeeeeel ve uzunluğu dillere pelesenk tatilimiz bitti. Sabahları erken kalkmalar, bugün ne giysemler, dersi nasıl sevimli hale getirsekler başladı.
              Bünyem henüz hazır değilmiş dostlar. Sabah yataktan kendimi sökemeyince bunu anladım malesef... Tabi sen bir gün önce denizden çıkmayı bilmezsen ertesi güne pertin çıkar tabi. Güzel bir yeni eğitim-öğretim yılı kahvaltısıyla başladık güne. Okulda dostları görmek çok güzeldi lakin ben bugün çok yorgundum. Alışacağız tabi ki...
              Peki ben son zamanlarda neler yaptım? Tatilimizin birazı İzmir, birazı Simav arasında geçti. Öncesinde kısa bir deniz, kum, güneş tatili yaptık. Ramazan'ı da seriiiin seriiiin Simav'ımızda geçirdik. Küçük Memoş'um ( kendisi yeğenim olur.) o kadar tatlıydı ki. Çok özlüyorum keratayı. Yürümeye başladı ablaları, abileri. Tatlı tatlı gülücüklerini yirim yiriiiiiiiiiiiiiiiim =) İzmir'de tatilimizin son demlerinde Söke'ye dönmeden önce şampuan ve saç kremi almak için Hobi'ye girdim. Amma ve lakin yok şunda indirim, yok bunda indirim var derken elim kolum dolu poşetlerle çıktım dükkandan. Tabi bundan en çok etkilenen canım kocişim oldu. Bu alışverişten sonra anladım ki gerçekten seviyor bu adam beni =)
            Hemen aldığım ürünler hakkında kısacık dipnotlar sunayım sizlere...





MONTEIL HYDRO CELL YIKAMA JELİ: Daha önceden gelinimiz sayesinde deneme şansı bulmuştum. Kokusu muhteşem gerçekten. Cildimde genel olarak bir problem yok. Yves Rocher'in peeling etkili bir jelini kullanıyordum. Onu her gün kullanmak cildime hasar verebilir düşüncesiyle aldım ve çooook memnunum. Yumuşacık bir cildim oluyor bununla yıkadıktan sonra.

MONTEIL HYDRO CELL TONİK: Yine bunu da Asya sayesinde denemiştim. Yine kokusu süper ve yumuşacık oluyor cildim. Bu tonikten önce Lancome'un bir toniğini kullanıyordum. Ama aşırı alkollüydü ve kupkuru yapıyordu cildimi. Artık Lancome'u cildim çoook yağladığında ya da ağır makyaj yaptığımda kullanma kararı aldım.





MALU WILZ THALASSO HYDRO GEL: Hiç deneme şansım olmadı. Sadece Hobi'deki cilt uzmanı hatunun tavsiyesi üzerine aldım. Ama tam istediğim gibi bir krem. Azıcık kullanıyorum. Çünkü gözeneklerim kapansın veya cildim yağlansın istemiyorum. Kokusu idare eder. Ama nemlendirici olarak süper. Sabahları kullanıyorum bu jeli. Gece yatmadan önce ise Yves Rocher'in bir kremini kullanıyorum.

MALU WILZ EYE CONTROL CREAM: Gözüm malesef ki küçücük bir makyaj kırıntısında bile yorulup kanlanıyor. Küçük parmak vuruşlarıyla yediriyorum.


      Sanki bu ürünleri kullandıktan sonra cildim daha bir güzelleşti. Daha sağlıklı görünüyor. Cildime tüm bu bakımları sırasıyla yaptıktan sonra kendimi tazelenmiş hissediyorum. Umarım cildimiz yaşlanmaz hatuuuunnnnnnnnlar! En büyük korkum kırışıklıklar. Zaten bir gün kapımı çalacaklar, ama ne kadar gecikirse o kadar iyi di miiiiiiiiiiii?




DOWN UNDER ARGAN YAĞLI SAÇ KREMİ: Daha önce deneme boyu almıştım ve çok memnun kaldım. Yumuşacık yaptı saçlarımı.  Zaten şu kozmetik alışverişinin fitilini bu saç kremi ve şampuanı yaktı. Şampuanını almadım ama saç kremiyle çok mutlu bir ilişkimiz var =)


PRIVACY GOLD SENSATION MAN: Canım kocişimin favori parfümüdür kendileri. Gayet de güzel kokuyor. Kalıcılığı da ortalama denilenebilir.

ROJO REINA SPORT DEODORANT WOMAN: Bu deodorantı hediye olarak verdiler. İdare eder bi kokusu var. Zor zaman kurtarıcısı olabilir.





MONTEIL VITAMIN SHOWER GEL BODY AND HAIR: Down under şampuanı bırakıp bu şampuanı alırken buldum kendimi bir anda. Gerçekten saçlarımı arındırıyor ve kepek sorunum bitti. Bu şampuanı alana aynısından ve MONTEIL VITAMIN BODY LOTION hediyeydi. Vücut losyonunu da duştan sonra kullanıyorum. Şampuanla yakın kokuları var gayet ferah kokuyor.

            Tatil bitmeden önceki son kozmetik alışverişim bu kadarcık oldu dostlar. Artık uzuuuuuuuun bir süre saçlarıma ve cildime bir ürün almam diye düşünüyorum. Aldığım ürünleri beğenerek kullanıyorum şimdilik.
            Okuldaki ikinci günü de bitirdim dostlar. İlk gün gerçekten feciydi. Ama ikinci gün toparladım kendimi. Sınıfıma girdim tozlanmış panolarımı sildim. Yarında düzenimi kurarım sınıfta. Yeni eğitim-öğretim dönemi heyecanı başladı bende dostlar. Lütfen bana başarı ve şans dileyin.
                                        HERKESE ÖPÜCÜKLER!...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

En önce sen oku!!!

ARA BENİ ÖPTÜM SENİ SENİ!