15 Eylül 2013 Pazar

VE DİYET BAŞLAAAAAAAAAAR!!!

             Merhaba dostlar,
       Malumunuz cuma günü sevgili Yavuzcuuuum diyetisyenciiime gittim. Tatilde en büyük korkum Ramazan ayında kilo almaktı. Ama çok süper bir Ramazan geçirdim. Hatta kilo bile verdim. Ama Ramazan'dan sonra verdiğim o kilocukları geri aldım. Yani tatil öncesi kiloma geri döndüm. Söke'ye gelince de azıcık cipslere fast foodlara abandım sanırım diyete başlayacağım diye. İşte bu abanma bana 600 gr olarak geri dönmüş. :( Ne yapalım yedik bir kere kalorili çikolataları. Ama pişman değilim arkadaş çok lezzetlilerdi. Bir de zaten diyete başlayacağım için onlar benim için bonus oldu. =))
      Neyse canlar. Sevgili diyetisyenimle kaldığımız yerden devam ediyoruz. Ama gerçekten kaldığımız yerden devam ediyoruz. Diyetimde kalem değişiklik yapmadı. Sadece çorba yerine 3 kaşık makarna ya da pilav yiyebilirsin dedi. Tamam zayıflıyorum bu diyetle ama insan azıcık farklı bir diyete kayacağız diye düşünüyordum. O yüzden "acaba evde kendim devam edebilir miyim?" diyorum. Yine diyetisyene gider gibi 10 günde bir kilo kontrolü yapsam başarabilirim kanımca. Yaptığım ödemeyle önümde 2 kontrolüm daha var. Bakalım geçsin şu 2 kontrol. Ama diyetime çok sıkı başladım dostlar. Gerçekten çok dikkat ediyorum her yediğime ve bu 2 günde 1 kilocuuum gitmiş dostlar. Bakalım kontrolüm ayın 25'inde. Umarım sahalara dönüşüm muhteşem olur. Bu arada pazartesi spora da başlıyoruuuuum.

      Bu arada sizce diyetisyensiz diyetimi sürdürebilir miyim gençler? Azıcık kendime güveneyim diiiiiiğ mi?
Allah bana ve tüüüüüüüüüüüüüüm diyet yapanlara sabır versin. =)) 
HERKESE ÖPÜCÜKLER!!!

7 yorum:

  1. güven verebilrsiniz canım bende gene yarın başlıyorum şimdilik 3 kilo verdim bi 3 kilo daha versem tam olacak :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım 3 kilocuuum kalmış benim vermem gereken daha 15-20 kilocuğum var. Teşekkür ederim desteğin için. 6 ayda 23 kilocuum gitmişti. Bakalım önümüzdeki 6 ayda da aynı performası bekliyorum kendimden :D

      Sil
  2. Amiiin canım benim de 3 kilom var inşallah verecem :) Sana da kolaygelsin..Bana da beklerim...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım yanlış yazmışım :) sevgili Eda'nın 3 kilocuuuğu var benimse daha 15 kilom var :(

      Sil
  3. Ne anlattın valla öyle başı boş okumuşum ki :/ Herkes padur küldür kilo veriyor ben 2 kilo almışım zaten ayı kadardım şimdi bir küçük kuzu yemiş ayı oldum :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım verirsin elbet. Her şey bizim elimizde. Azıcık azimle başaracağız...

      Sil

Yorumlarınız benim için önemlidir...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ARA BENİ ÖPTÜM SENİ SENİ!