10 Eylül 2013 Salı

ALARM!!!

                 Merhaba gençler,
        Yazın bitişini yavaş yavaş geceleri üzerimize ceket alma ihtiyacından hissediyoruz malesef. Ben kışı pek sevmem. Sanki bu seneki yaz da geç başladı erken bitti gibime geliyor. Neyse bakalım doğa olaylarına karışmak olmaz diğ mii? Yazın başlamasıyla diyetime ara vermiştim. Takip edenler bilir. Ama yaz bitiyor ve önümüzdeki yaza incecik bir fidan olma yolu için şimdiden çalışmalara başlamak gerekiyor :)))
         Bu cuma sevgili diyetisyenim Yavuz Beyciğim'le randevum var. Umarım yazın elimin armut toplamasına pek kızmaz. Zira kendileri rüyalarımda karabasan olarak yakamı bırakmamakta. Şaka bir yana gerçekten çok iyi bir diyetisyenle çalışıyorum. Tabi bu iş sadece diyet ile olmuyor gençler. Göbüşlerimiz, kollarımız sarkmasın diye spora da gitmek lazım değil mi? Pazartesi de okuldaki kankeytolarla spora başlayacağız. Kalabalık arkadaş gruplarıyla yapılan spor daha verimli ve eğlenceli oluyor kanımca.
        Vatana millete ve en önemlisi sağlığımıza hayırlı bir diyet olması dileğiyle canlar...
         HEPİNİZİN TATLI YANACIKLARINDAN ÖPERİM!..

4 yorum:

  1. Başarı hikayelerini de okumak isteriz :) takipteyim sevgiler:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Başardıklarım başaracaklarımın teminatıdır :) umarım Yeni yıla incecik bir bedenle girerim :)

      Sil
    2. Bu kadar istekle elinden kaçan bile kurtulmaz :) sevgiler

      Sil

Yorumlarınız benim için önemlidir...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ARA BENİ ÖPTÜM SENİ SENİ!