6 Ekim 2013 Pazar

DİYETTE SEZON 2, PART 2!!!!

Merhaba canlaaaaaaaaaaaaaar,
Güzelim sonbahar gelmeden kış olanca soğukluğuyla evimizi, sokağımızı buza çevirdi. Uzun kollu tişörtleri, gömlekleri giyemeden kazak moduna geçtik. Bu soğuk geçici diyorlar, lakin bu saatten sonra sıcak gelse bile ne kadar gelir bilemiyorum. Daha geçen hafta şortlarla, kaprilerle sokaklarda fink atıyorken; içlik mi giysem leyyyyn, demeye başladık. Neyse hayırlısı diyelim. Zaten hiç sevmediğim kış gelecekti eninde sonunda. Bu kadar erken olmayaydı iyiydi. 

Neyse, esas gündemimize geçelim. Malum diyetteyiz. Geçtiğimiz cuma diyetisyenciiiiiğiiiiimle bu sezonki 2. buluşmamız gerçekleşti. Zira diyetisyen ağzıma tükürdü. Çünkü ben bu geçtiğimiz on günde neredeyse her gün tatlı yedim. O güzelim sütlaçları, muhallebileri ve fıstıklı pestilleri hüpletirken diyet bozulmuyodur
yeeeeeeeeeeeaaa diye diye içimi rahatlatıyordum. Ama diyetisyenciiiiiğğğiiiiiiiiiim benimle aynı rahatlıkta değildi. Silkelen ve kendine gel dedi. Ekmeğimi diyet ekmeğe çevirdi ve miktarını azalttı. Zaten bonusumu da kıstı. Neyse bakalım. Umarım bu yeni düzene de alışırım dostlar.


Bundan 10 ay önce diyetisyene giderken çok da kararlı değildim. Aman şöyle bir gideyim bakalım ne diyecek diyordum. Ama iyi ki gitmişim dostlar. Bu yeni vücut formumdan o kadar memnunum ki... Elbette daha vermem gereken 15 kilocuğum daha var. Ama 23 kilo vermiş Ayşe için 15 kilonun lafı olmaz diyorum. Artık kendime süper güveniyorum. Ocağa kadar umarım hedefime ulaşırım gençler. Bana ve tüüüüüüüüüüm diyet yapanlara Allah sabır ve yaptıkları diyette mutluluk versin. Zira ben diyetimle çooooooooook mutluyum. Bu hafta bir silkelenmem gerekiyordu. Umarım o da olmuştur.
HERKESE MUTLULUKLAR VE ÖPÜCÜKLER!!!

2 yorum:

  1. Hadi canım az kalmış 15 kiloyu verde bir öncesi sonrası yaparız artıkın :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ay inşallah canım. sabırsızlanıyorum öncesi sonrası için.. :)

      Sil

Yorumlarınız benim için önemlidir...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ARA BENİ ÖPTÜM SENİ SENİ!