25 Eylül 2012 Salı

SIMSICAK NESCAFE İÇİN...

Haftasonundan beri perişanım ey dostlar...
Şu geçtiğimiz 3 gündür mutfak gereçleri satan mağazalara girip çıkmaktan harap oldum. Biz malum yeni evliyiz. Düğünümüz apar topar oldu. Sonrasında 6 ay kadar ayrı kaldık derken evimize taşındığımızda eksiklerimizin hiç bitmediğini fark ettim. Geçtiğimiz şubattan beri sımsıcak bir yuvamız var, ama bir çok da eksiğimiz var. Çok kahve içen bir aile değiliz, ama nescafe fincanlarımız yok yahu!.. Memet "Aman ne gerek var!" dese de gerek olmaz mı efendim? Gaziemir Optimum'un altını üstüne getirdim. Çok tatlı fincanlara baktım. Ama nedense gönlüme göre bulamadım. Ama bakalım nelere bakmışım.


Bu fincanlara BİEV'den baktım. Hepsi çok cici ama nedense işte bu diyebileceğim fincanlar değil.
Bu ciciler de Tantitoni'den...



Sol üst taraftakine ısındım azıcık. Çok neşeli puanlı puanlı...
Ama gönlümü çalan fincanlar Bernardo'dan çıktı. Aslında fincan değil, çay seti. Bayıldım ama fincanları tek olarak satmıyorlarmış. Fincan takımı için koca seti almak içimden gelmiyor. Tabi ki takımdaki her parçaya bayıldım. Öyle klasik bir şey değil. Keşke Bernardo'cum bunu bana hediye etse...
Ben hem rengine, hem de desenlerine bayıldım. Eğer siz de benim gibi çok beğendiyseniz buradan tık tık...
Henüz daha bir şey almadım. Ama alınca ilk kahvemi içtiğim postu paylaşırım.
HEPİNİZ MUTLU KALIN...


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınız benim için önemlidir...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ARA BENİ ÖPTÜM SENİ SENİ!