2 Ekim 2012 Salı

KÖŞE TAKIMI STAYLA!!!

Malum kış mevsimi yaklaşmakta. Evimizin kalorifer sistemi çok dandirikten olduğu için çalıştıramadık. Salonumuz çok geniş değil, ama yine de orayı ısıtmak faturalarımıza yüklü bedeller olarak geri dönüyor. Bu sebeple canım kocişkom küçük odada kışı geçirmeyi önerdi. Ben de hemen atladım. "Tabi ki Hayatım!" diye. Ama sorun var. O oda henüz boş. Bize yetecek küçücük bi köşe takımı yeter diye düşünüyorum. Hemen internetten araştırmaya başladım. Bayıldım resmen ve hemen sizle paylaşmaya karar verdim. bakalım siz ne düşüneceksiniz.








Ben en çok 2. sıradaki pembeyi beğendim. Ama kocişkom "Ne o Barbie evi mi dizayn edeceğiz?" deyince ona hak verdim. 3. sıradaki kırmızı bu sene çok moda. Ama beyazlar da güzel, krem de güzel, o da güzel, bu da güzel. :D Bakalım eğer küçük odamıza geçersek, hemen postları sizinle paylaşacağım.
MUTLU KALIN...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınız benim için önemlidir...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ARA BENİ ÖPTÜM SENİ SENİ!