6 Eylül 2012 Perşembe

BEN!...

                    Kim miyim ben?
            Böyle düşününce anlatılmıyormuş. Zamanla tanışsak olur mu?
           Mehmet'in canıyım. Şimdilik bu yetsin mi? Yetmez değil mi?
Tam 25 yaşımdayım. Kocaman olmuşum ve 1 senedir de evliyim. Ya ne hızlı evliliğe adım atmışım diyorum geçtiğimiz bir yıla bakınca. Anlatacağım onları da size zamanla. 
          Aslında öğretmenim. 2. yılımı doldurdum meslekte. Öğretmenlik çok güzel bir şey. Tadı anlatılmaz. Ancak son zamanlarda öyle karalama kampanyaları oluyor ki çıldırmamak elde değil haberleri okurken, dinlerken ve izlerken... Arkadaş bu kadar mı yerlere düşürülür bu meslek! Bakın ne kadar dolmuşum hemen sayıverdim ağzıma gelenleri. O duygularımı da paylaşacağım. Merak etmeyin. Bugünlük size evimden ve bizden birkaç kareyle veda edeyim. 
                                                                                                        
Mobilyalarımızı Donat Collection'dan aldık. Ama çok sağlamlar. Bayılıyorum kumaşının dokusuna... Köşedeki çiçeği nişanımda bohçalarımla getirmişti eşim. Çiçekleri eşim mi yoksa ailesi mi seçti bilmiyorum, ancak çok güzeller. Halımıza gelince unuttum onun markasını ya merinos ya da dinarsu olabilir. Ama emin değilim. Çok seviyorum evimi!..
Bu da televizyon ünitemiz... Kendilerini kitaplık olarak kullanıyoruz. Annem her ne kadar dantelleriyle süslemek İstediyse de ben karşı çıktım. Bence bu haliyle daha hoş. Peki sizce? Beğendiniz mi?
Kitaplarımız da burada işte. Hepsini okuyamadım henüz. Ama okurum zamanla. Şimdilik bu gönderim burada noktalanıyor. Görüşmek dileğiyle...
                                                                                                             HEPİNİZ MUTLU KALIN...

1 yorum:

Yorumlarınız benim için önemlidir...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ARA BENİ ÖPTÜM SENİ SENİ!