14 Eylül 2012 Cuma

Makarna Aşkı!

               Merhaba sevgili okur( bu ne mesafeli bi hitaptır arkadaşım!),
           Aslında dün geceden beri çok garip geçen bir zaman dilimindeyim. Dün gece saat12'ye doğru Milli Eğitim Bakanlığımız bir yazı yayınlamış eksik olmasın. Eş durumundan tayin isteyip de atanamayan öğretmenlere tayin hakkı veriyor. Ama şartları var. Ya zihinsel Engelliler Sınıf Öğretmenliğine ya da Teknoloji ve Tasarım Öğretmenliği alanına geçeceksiniz diyor. Ben haberi alınca Sabaha kadar düşündüm ve ilk olarak teknoloji ve tasarım öğretmenliğini, eğer olmazsa zihinsel engelliler sınıf öğretmenliğini tercih etmeye karar verdim. Sabah uyandığımda da bir sürü hayal kuruyorum; şu etkinliği yaparım bunu yaparım diye... Neyse akşama kadar hayal kurdum ve başvuru sayfamda tercih hakkınız yoktur yazsını görünce şok oldum. İliçi eş özrü istediğim için tercih hakkı tanımamış sevgili MİLLİ EĞİTİM BAKANLIĞIMIZ!!! Sanki biz atanabildik. Hıh :( 
          İşte bu moral bozukluğuyla yemek bile yapmaya gücüm kalmadı. Ama benim romantik kocam "Ben hazırlarım Hayatım!" dedi. Tabi kıdemli bir erkek olarak yapmayı en çok bildiği yemeyi tercih etti. ne mi? Tabi ki makarna.. :D Neyse bizimkisi makarna suyunu koymuş makarnaları da kaynayınca suya salmış. Bana nasıl piştiğini anlayacağım diye sordu. Tadına bak diyorum, yok o olmaz diyor. Benim de aklıma spagettiyi fırının camına at, eğer yapışırsa olmuştur dedim. Aşkım o kadar becerikli ki bakın nasıl bir şekil çıkmış:
    Kendisi de fark etmemiş. Ben söyleyince fark etti. Aşkımızın göstergesi bu kalp işte! Kötü geçen bir günden sonra yüzümü güldürdün sevgilim. Seni seviyorum.

Sevgili okurlar sizi de seviyorum.
Mutlu kalın!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınız benim için önemlidir...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ARA BENİ ÖPTÜM SENİ SENİ!