23 Temmuz 2015 Perşembe

YİNE, YENİ, YENİDEEEEN!!

Merhabaaaaaaaaa,


Yeniden başlıyoruz gençler diyete ve sağlıklı yaşamaya. Hazır mısınız?


68 kiloya düştükten ve 28 kilo verdikten sonra oğluşum biriciğime hamiş kaldım. Tabiiiisi üstüne telaffuz etmesi zor 15 kilo aldım. Doğumdan kısa bir süre sonra birazını verdim. Ama emzirirken geri aldım. Hiç doğurmamış kiloma geri çıktım. 

Vee kendimi çok mutsuz hissediyorum gençler. Kaç kere kilo vermeye çalıştım. Ama başarının yanından bile geçmedim. Bugün doktora gittim ve kolestrolümün olduğunu ve şekerimin sınırda olduğunu öğrendim. Her şeyin başı sağlık ve ben zayıflamak istiyorum. İçinde bulunduğum bedenden, kilomdan memnun değilim. Yaklaşık 1 yıldır emziriyorum ve artık diyete başlayabilirim diye düşünüyorum. Desteğe ihtiyacım var ve umarım yine kilo verme serüvenimde başarılı olurum ve tekrar almam.

Şimdiki kilo bildirimi 83 hedef 55kg. Elbet bu uzun bir süre alacaktır. Ama kısa süreli hedefimiz 79'u görmek. Sonrası Allah kerim... Ayrıca canım kuzişimin düğünü var ekimde. o vakte kadar daha güzel bir ölçüye kavuşurum inşallah...

Desteğinizi esirgemeyin baylar, bayanlar... Zira seviyorum sizleri...

MUTLU KALIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIN!!!


not: görseller google'dan alıntıdır.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınız benim için önemlidir...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ARA BENİ ÖPTÜM SENİ SENİ!