31 Aralık 2014 Çarşamba

2015 DİLEK LİSTESİİİİİİ!!!

En güzel hediyeyi bana veren 2014'ü geride bırakıyoruzzz. Canım oğluşum, tatlışım, balım bana bu senenin en güzel, en paha biçilemez hediyesi oldu. 



Geçen seneki dilek listemin hemen hemen hepsi gerçekleşti Allah'ıma bin şükür. Canım oğluşumuz ailemize katıldı, arabamızı çok süper bişeyle olmasa da değiştirdik, henüz yerleşemesek de evimizi aldık çok şükür. 


Bu seneki dileklerim ise hayırlısıyla zorlanmadan borçlarımızı ödeyebilmemiz, sağlıkla ve huzurla oğlumuzu büyütmemiz veeeeeeeee verilmeyen, doğumla-emzirmeyle gitmeyen kiloları vermemiz olacak. 

Sıkı dur 2015! Çok fit bir Ayşe geliyooooooooooooooooooooor!!!( yürü beeeeeee, kim tutar beni!!!! :))))



HERKESE SAĞLIKLI, HUZURLU, MUTLU VE BOL PARALI 2015'LER DİLİYORUZ OĞLUŞUMUZLA!!!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınız benim için önemlidir...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ARA BENİ ÖPTÜM SENİ SENİ!