11 Aralık 2014 Perşembe

MERHABAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!

Allah'ım ne kadar uzun ara vermişim öyle. Son yazımı 30 haziranda yazmışım. O vakitten bu vakte hayatımız baştan yazıldı a dostlaaaaaaaaaaar! 



Hamileliğim tüm hızıyla sona erdi ve çok tatlı bi oğluş annesi oldum. Biz oğluşu en son 30 ağustosda bekliyorduk. Ama sıpam bir türlü doğmak bilmedi. Resmen davul gibi oldu göbüşüm. Hele bir de geceleri Uraz Oğlan annesinin karnında horonlar tepiyordu. Doktorumuz günümüz geçince beklemenin oğluşu riske atacağını söylemesiyle 3 eylül'de sezeryanla oğluşa kavuştuk. 


Doğum nasıl bir şeydi diye soranlarınız olursa, benim için birazcık ürkütücüydü. Zira hamileliğimin başından sonuna kadar hep normal doğum istemiştim. Ama malesef beceremedim. Zorlamanın da bir anlamı olmadığını düşünerek doktorumuzun teklifini kabul ettik. İyi ki de öyle yapmışız. Oğluşumu doktorumuz karnımdan çıkardığında kakasını yapmış olduğunu gördük. Oğluşun bacağına kakası bulaşmıştı. Çok şükür kavuştuk sağ salim yavruşa. Ameliyat sırasında bir ara fazla heyecanlandım ve beni uyutmalarını isteyecektim. Ama sonra önce ben oğluşu görmek istiyorum deyip kendimi sakinleştirdim. Neyse geldiiiiiiiiiiii, geçtiiiiiiiiiiiiii zaman. O ilk günleri açıkcası hatırlamak istemiyorum. Bir taraftan bebeğe yetme isteği, bir taraftan ameliyat acısı beni çok yordu. O zamandan bu zamana bana sanki bir asır geçmiş gibi geliyor. Çok yoruldum, yoruluyorum ama değer kesinlikle. Artık sürekli bir koşturmaca içerisindeyiz."Uraz uyudu. Şunları, şunlarıyapmalıyım.Uyandı, hadi koştur yanına. Sen bebişle ilgilen ben şu yemeği jet hızıyla yapayım."larla geçiyor zamanımız. Tabi bu bebek tecrübesi fikirlerimi de değiştirdi. İkinci çocuğu hemen patlatırız diyen ben, Urazcık büyüsün, toparlansın ondan sonra demeye başladım. 


Eveeeeeeeeeeeeeeet, gelelim fasulyenin faydalarına. Ben hamişlik süresince 15kg aldım. Ve doğumdan eve geldiğimde oğluş 4 kg'a yakın doğmasına rağmen benden topu topu 3 kg gitmişti. O nasıl oldu ben de anlamadım. Emzirince zayıflarsın dediler. Topu topu 2 kg daha gitti. Öylece 10 kg doğum fazlası ve hamişlikten önceki 10 kg fazlamı birbirine eklersek elimizde 20 kg fazla var. Bunları ne kadar sürede veririm bilmem. İlk hedef 5 kg vermek. Bugün yürüyüş yaparak gazamız mübarek ola dedim. Emzirdiğim için nasıl bir yol haritası izleyeceğim bilmiyorum. Onu da araştırmalarımla belirleyeceğim. Şimdilik yürüyüş yapabilmek bile benim için çok iyi. 
Bu yeni yolda bana başarılar dileyin ve umarım başarırım. 



HERKESE ÖPÜCÜKLEEEEEEEEEEEEER!!!!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınız benim için önemlidir...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ARA BENİ ÖPTÜM SENİ SENİ!