18 Ocak 2014 Cumartesi

OCAK RAPORU!!!

Merhaba cancağızlarıııım, 
Bu aralar diyetten ziyade sağlıklı beslenme yapıyorum demek isterdim. Ama gayet battı balık yan gider kıvamında bir hayat tarzı edinmiş durumdayım. Kendimi güzel çikolatalardan, karbonhidrat çılgınlığından sakınmak istiyorum, ama Hak getireeee... Mehmet de kızıyor. "Yaptın kendine bir güzellik bari koru!." diyor. Ay inşallah toparlarım kendimi. Sağlıklı sağlıklı beslenirim inşallah.


     Sporu da bıraktımdı zati. Yürüyüş falan yaparım diyordum. Ama hava leş gibi kömür kokuyor. Dışarıda karbonmonoksit zehirlenmesinden her an gidebiliriz. Şu doğalgaz işi acilen yaygınlaşmalı. Yoksa gidişat gidişat değil söyleyeyim. Sadece geceleri değil, gündüzleri bile o koku geçmiyor.
    Bir de şu an için en önemli problemim, HASTAYIIIIIM!!! Yediğim portakallar, mandalinalar bir işe yaramadı. Hatta cuma dayanamadım, son 2 ders izin alıp evde dinlendim. Umarım pazartesiye dipçik gibi olurum... 
Şimdilik bende olup bitenler bunlardır dostlar...
MUTLU VE SAĞLIKLA KALIN! HERKESE ÖPÜCÜKLEEEEEEEEEEEEEEEER!!!

2 yorum:

Yorumlarınız benim için önemlidir...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ARA BENİ ÖPTÜM SENİ SENİ!