30 Aralık 2013 Pazartesi

WISH LIST!!!

Evet gençler, 
Koskoca bir yılın daha başını yedik. İyi ve kötü olaylarıyla devirdik bitti. Bu sene içinde kendime çoook süper bir iyilik yapıp tam 28 kilomla vedalaştım. Ooooh! Mis gibi oldum valla! Tabi henüz verilmesi gereken kilolar var. Ama galiba azıcık ara vereceğim. Çünkü 7 Ocak 2013'ten beri diyetteyim. Azıcık şu güzel kilomu koruyayım. 


Yeni yıl tertemiz bir sayfa gibi. aslında hiç böyle bu sene şunları şunları yapmalıyım gibi bir olayım olmadı. Ama baktım millet SECRET yapıp evrene mesajları sıralıyor, benim neyim eksik, dedim kendimce.  Ama zor işmiş arkadaş. Everene mesajları sallayacağım ama azıcık destekli olması lazım diğ mi? 

İki buçuk yıllık evli, memur kişinin istekleri öyle çok da uçuk olamıyor malesef. Yani gönül ister tabi Pattaya'da uzun yaz tatili yapmayı ama nerede? Sevdiceğim bana yat alsın diye de bir istek olamıyor malesef. Tamam tamam kesiyorum bu olamayacaklar listesini. Zira buna devam edersem herhalde yeni yıla üzüntüyle girebilirim. 
İşte benim o çok muhteşem 2014'ten beklentilerim:

Bu araba gökten zembille falan düşse olur!
  • Arabamızı değiştirsek artık hiç fena olmayacak hani. Hallice bizi yormayacak yeni bir arabaya sahip olmalıyız bence ya da katıldığımız araba çekilişlerinden 1 tane bana, 1 tane eşime çıksa sonra ikisini satsak muhteşem ötesi bir araba alsak süper olur valla! =))




Ne kadar sevimli diğ mi? 
  • En büyük isteklerimden biri tabi her evli çift gibi bize ait, çok büyük olmayan, ama küçük de olmayan bir evimizin olması. 3+1 uygundur Allah'ım. Elbette artık kalorifer olmazsa olmazımız, ama doğalgazlı olursa çok daha iyi olur. Hem doğayı korumak açısından falan yani.

  • Bir de şu telefonum artık android ya da İOS işletim sistemli telefonla değişse artık süper olacak. Arkadaş telefonu milyon kez düşürdüm ama bana mısın demedi. Sağlam olsun diye dışı çelik almıştım. Al sana sağlamlık. 3 seneyi devirdi, 4. senesinde telefon. Bu gidişle 10. yılımızı kutlayacağız telefonla.

Biz de böyle koşalım canımcım!
  • Önümüzdeki yıl koccimle birlikte bir spor salonunun yolunu tutsak süper olur. Hem o adonislenmiş olur, hem ben de dümdüz bir karına sahip olurum belki.

  • Önümüzdeki yıl sevgili koccimin bana ayda en az bir kez çiçek almasını diliyorum. Ama böyle ben dedim diye değil. Hep beni düşündüğünden. =) Mesajım ulaşmıştır yetkili mercilere.

  • Hala kendimi çıtır evli diye düşünürken bu yaz millete "Biz yeni evliyiz ya. Daha 2 senecik oldu. Önümde daha bir 20 sene daha var oturaklı evli olabilmek için." derken, sevgili kuaförümün " 2 yıl da yeni mi evli sayılır ablacım demesiyle ayıldım. Ama ben yine de yeni evli hissediyorum arkadaş. Bitmesin bu böyle hep sürsün istiyorum 2084 yılına kadar falan. Hep benim ergen kız triplerime gülsün geçsin Canım Koccim.  Beni hep sev olur mu?

  • Bir de sanki ailemizi büyütme zamanı geldi gibi. Bir güzelliğin ailemize katılması yeme de yanında yat olur artık diye düşünüyoruz. Hayırlısı diyelim her şey için.

Yeniyıla her nasıl giriyorsanız girin, isteyen her kese aşk, para, mutluluk ve huzur getirsin. Herkesi öpüyorum ve o iğrenç espriyi yapıyorum.

"SENEYE GÖRÜŞÜRÜÜÜÜÜÜÜÜÜÜZ CANLARIM!!!"

2 yorum:

  1. "Hala kendimi çıtır evli diye düşünürken bu yaz millete "Biz yeni evliyiz ya. Daha 2 senecik oldu. Önümde daha bir 20 sene daha var oturaklı evli olabilmek için." derken, sevgili kuaförümün " 2 yıl da yeni mi evli sayılır ablacım demesiyle ayıldım. Ama ben yine de yeni evli hissediyorum arkadaş." (senden sonra evlenenlerin cocugu 2 yasına girdi nerdeyse sen daha cicim aylarında kalmışsın be cancağazım yeni yıl mutlu ve huzurlu geçer inşallah iyi seneler )

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. en tatlı balım ... Sağlıklı, bol kahkahali ve bereketli yıllar geçiririz birlikte canım...

      Sil

Yorumlarınız benim için önemlidir...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ARA BENİ ÖPTÜM SENİ SENİ!