21 Nisan 2013 Pazar

KİLO VERİRKEN PLATO DÖNEMİ ZIMBIRTISI

Ey dostlar nasılsınız? Keyifler gıcırında mı? Bir pazar günün bitişini, tekrar işe dönüş stresini içimin taaa en derininde hissediyorum. Arkadaş kimin aklına gelmiş tatili sadece 2 günü sığdırma fikri? Şiddetle kınıyorum... Ne vardı da çalışan hatun olduk ki? Yaya yaya oturmak, oradan oraya boş beleş gezmek dururken, işin yoksa pazartesi işe git. Elbet seviyorum sınıftaki bebekleri. Ama işte o sabah erken kalkma olayı yok mu? O işte beni çok kasıyor. Hayır veletler uyanmakta zorlanıyorlar. Kendimi şu kadarcık düşünmüyorum. :)
        Bugün size kilo verirken her bünyenin başına gelebilecek plato döneminden bahsetmek istiyorum. Yani kilo vermenin aniden durması!!! Allah'ım ne moral bozucu bir olaydır o öyle. Sen o kadar yeme içme, nefsin ile iraden arasında savaş ver yorul. Ama 1 gram bile verme. Son 20 gündür benim başıma geliyor. Hoş bende tamamen vermeme durumu olmadı. Ama çok çok az eridim. Önceden 10 günde 1500 gramın altında vermezken, bu plato zımbırtısında 700 gram falan verdim. O kadar moralim bozuldu ki. umutsuzluğa falan düştüm. Ben hep tombiş mi kalacağım, zayıflama yolculuğumun sonuna mı geldim, bu diyetin de mi sonuna geldik gibi deli sorular kafamda dönmeye başladı. Ama dedim ki içimden Ayşe hani 36 beden olacaktın? Bu kadarcık mı azmin? Kendi kendimi gaza getirdim açıkcası. Çünkü ben daha da zayıflamak istiyorum ve bunun için de diyetime devam etmekten başka yol yok. İnternette araştırdım neler oluyor bana diye? Meğerse canım bünyem verdiğim kilolara alışmaya çalışıyormuş. Bu kız neden zayıfladı diye anne şefkatiyle hayıflanıyormuş. "Canım metabolizmam, sen dert etme. Bak bu bizim için daha iyi olacak. İlerde o şekermiş, kolestrolmüş, düşman başına bile vermesin kalp ve damar hastalıklarıymış; hepsinden korunmuş olacağız böylece." dedim ve devam ettim diyetciğime. Doktorcuuuma da sormuştum ne oluyo hacı, neden gitmiyor bu kilolar diye; adamcağızda sabret gidecek demişti. Zaten diyetimin başında moral olsun diye daha az kalorili bir diyet programı uygulamış. Ondan sonra daha yavaş ve emin olanına geçmişiz. Ama işte plato döneminde sakın ama sakın moral bozmuyoruz. Eğer daha devam edecek yolum çok diyorsanız benim gibi, azıcık dişimizi sıkacağız.
        Bu arada artık 40 bedenin içine girebiliyorum. Allah'ım çok mesudum. Çünkü en son üniversitedeyken 40 bedendim galiba. Üniversitedeki pantolonlarımın içine cuk diye giriyorum. Hedefime daha da yaklaşıyorum. Ayrıca misafirliklerde dikkat sakın o tatlılara el sürmeyin. Hepsi pişmanlık olarak göbeğinize ve poponuza oturacaklar....
         Bir pazar postunun da sonuna geldik. HEPİNİZE MUTLU HAFTALAR....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınız benim için önemlidir...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ARA BENİ ÖPTÜM SENİ SENİ!