17 Nisan 2013 Çarşamba

MUTLU HAFTASONU!!!

Son zamanlarda hep diyetimden bahsetmişim. Ama ne yapayım. Çok mutlu oluyorum zayıfladıkça. Artık üniversitedeki pantolonlarıma sığıyorum ve eski kıyafetlerim resmen üzerimden düşüyor. Eee 14 kilo verdik. Az mı??? 
Çoook güzel bir haftasonu geçirdim canımla. Cumartesi evde takıldık. Uzuuuun zamandır yapmadığımız genel temizliği yaptık. Tabi hala yapılması gereken işler öyle yığılıyor. Anlamıyorum ya, şu ev nasıl kirleniyor? Topu topu 2 kişiyiz, ama yerler her an toz oluyor. Pazar günü de kendimizi dışarı attık. Güzelçamlı'da Zeus Mağarası'na gittik. Dilek Yarımadası Milli Parkı'na girmeden hemen solda. 1 sene oldu Söke'ye geleli, ama hiç gitmemiştik. Açıkcası biraz bakımsız bırakmışlar. Bence biraz daha bakımla çok daha cazibeli bir yer olabilirdi. O potansiyeli gördüm orada. :) Mitolojiye göre Zeus Kardeşi Poseidon'un kızgınlığından kaçmak için bu mağaraya sığınmış ve yıkanmış. Ayrıca bu mağaranın suyunun ben deniz suyu olduğunu düşünmüştüm. ama tatlı suymuş. Zaten mağaranın tepesinden şıp şıp su damlıyor. 
Ayrıca güzelliğine güzellik katmak isteyenlere Zeus Mağarası'nn dibindeki çamur Afrodit'ten kaynaklıymış ve cilde sürüldüğünde güzelleştiriyormuş. Ben denemedim. Eğer siz denediyseniz paylaşın. 
Zeus 'tan sonra Güzelçamlı'nın sahilinde turladık. Dönerken de Soğucak Köyü'ne uğradık. Eve geldiğimizde ikimizin de başı dönüyordu. Galiba fazla oksijen bünyemizde ters etki yaptı. 
Benim için başbaşa çoooooook tatlı bir pazardı. Allah'ım ne olur hep gezelim biz. Çok seviyorum gezmeyi, ne yapayım? Benden şimdilik bu kadar.
HEPİNİZ MUTLU KALIN....

2 yorum:

Yorumlarınız benim için önemlidir...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ARA BENİ ÖPTÜM SENİ SENİ!