3 Nisan 2018 Salı

GÜZEL HAFTASONUUUU

   

Havalar muhteşem bir güzellikte ısınıyor. Haftasonu eve sığamıyoruz artık. Çok yoruluyoruz ama sıcak havanın tadını çıkarmak müthiş.





    Bu haftasonu sınav görevim vardı. Sabah sınava gittim. Sınav biter bitmez eve koştum. Çocukların çantasını hazırlayıp Kuşadası'na gittik. Çocukların çantası deyip geçmeyelim lütfen. İçinde bin kat yedek çamaşır, ince ceket, kalın ceket, yelekler, su vb. içecekleri, atıştırmalıkları derken aslında bizi bir hafta idare edecek kıvamda bir çanta oluveriyor. Artık çantayı jet hızıyla hazırlamayı öğrendim. Kuşadası'na yeni bir park yapmışlar. Hem mangal yapmaya müsait, hem de çok eğlenceli bir park. Yanında da lagün var. Lagünün içindeki ördeklere bayıldı çocuklar. Tüm atıştırmalıkları ördekelere verdiler. Akşama kadar kuma toprağa belendiler ve yoruldular. Benim için çok büyük bir problem olan gece uykusu bu yorgunluk sayesinde kolay oldu. Yataklarına giren kuzular 5 dk sonra sızdılar.


    Pazar günü öğleden sonra sınav görevimiz vardı. Sabah kahvaltısından sonra hemen dışarı attık kendimizi. Söke'de Harikalar Diyarı adında bir park var. Çocuklar bayılıyor. Koştular, zıpladılar bol bol. Gitmeye yakın Zeynoş'u kucağıma aldım. Derenin kenarına indik. Ama berbat bir insan dışkısı kokusu var ve insanlar yanında piknik yapıyorlar. İçimden bunlar manyak mı bu kokuda piknik yapıyorlar dedim. Sonra arabaya doğru gittik. Ama o berbat koku bizimle geliyor. Meğer benim minnoş kızım dışkıya basmış. Artık hangi iki ayaklı hayvan parkın ortasına yaptıysa. Ayakkabıdan temizlemesi az biraz zor oldu. Çocukları eve bırakıp sınava gittik. Sınavdan eve döndüğümüzde tabi ki yine parka gidelim nidaları karşıladı bizi. Bizim pertimiz çıkıyor, ama çocuklar enerji bombası. Biraz da evin önünde koşturduk, oynadık. Eve girdiğimizde karanlık çökmüştü. Çocukları sabahtan akşama dışarda koşturtmak çok hoşuma gidiyor . Benim küçüklüğüm gibi, akşam ezanında eve dönmeleri olsun hep. İnşallah gönüllerince koşup, oynadıkları bir çocukluk yaşatabilirim onlara. 


    Bahar mevsimini çok seviyorum. Sadece doğa değil, biz de kıpır kıpırız. Umarım her haftasonumuz böyle şeker geçer. İnanılmaz yorulduk, ama değdi...


HER ŞEY GÖNLÜNÜZCE OLSUN...



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınız benim için önemlidir...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ARA BENİ ÖPTÜM SENİ SENİ!