22 Şubat 2018 Perşembe

BAHAR IS COMING!!!!

     Zaman çoook hızlı geçiyor. Acelesi var zaar. Güneşli günlere az kaldı. Hava ısındıkça, kemiklerim ısındıkça içimde bir bayram havası. 😊 Bu sene benim için değişikliklerin çokça olduğu bir sene olacak gibi. 





     Yeniyıla alan değiştirerek girdim. Bundan sonra 'Sınıf' değil 'Özel Eğitim ' öğretmeniyim. Buna karar verme süreci hiç de zorlu olmadı benim için. Tebdili mekanda ferahlık varmış. Şimdilik her şey yolunda. Yeni okulla birlikte ulaşım da sıkıntı olmaya başladı. Eşim sabahları beni erkenden bırakıyor- yaklaşık 40dk kadar erken-. Onun yolu falan uzuyor derken uzuuuun zamandır istediğim bisikletime kavuştum. Eski okulumdan bir arkadaşımın bisikletiyle bir haftamı geçirdim. İlk başta zor diye düşünüyordum ama sürdükçe, rüzgar yüzüme çarptıkça 'İşte bu!' dedim. Beni kimsenin bir yerden bir yere bırakmasına gerek olmaması çok güzelmiş. Soğukta sürmesi biraz zor, ama hava ısınıyor değil mi? Beni kimse tutamaz. Bir de çocuk koltuğu aldım mı tamamdır. Atarım bir  oğluşumu, bir minnoş kızımı. Hem insan daha fit ve sağlıklı hissediyor. 



     Bu resimdeki gibi tur atabilmek için biraz daha kondisyon lazım. Ama en azından arkaya Bir koltukla gezebilirim. 😊 Şimdilik benden haberler bu kadar. Artık ısınsın havalaaaar!!!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınız benim için önemlidir...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ARA BENİ ÖPTÜM SENİ SENİ!