1 Nisan 2014 Salı

HAMİLELİKTE 19. HAFTAMIZ!!!

Merhaba Dostlar,
Umarım her şey yolundadır. Zira ben bu aralar pek bir mutluyum. Artık bebişimin hareketlerini hissediyoruuuuum. Sabırsızlıkla bu anları bekliyordum. 



29 Mart akşamı ilk olarak göbüşümde sanki bir şey dönüp duruyor gibiydi. Açıkcası pek anlam veremedim. Acaba bağırsak hareketleri mi dedim, ama bu çooook daha farklıydı. Ertesi gün  sabah kalkıp geri uyumaya çalıştığımda oğluş yumuşak yumuşak dokundu. Hem de uzun bir süre. Hemen docacıııımı aradım. Ardından da annemi. Çünkü durmadan telefonda kıpırdadı mı diye sorup duruyordu annişkocum. 


Tabi ki bu hareketleri gün içinde hareket ederken hissedemiyorum henüz. Sadece dinlenirken arada hissediyorum. Mesela sizlere yazarken bebişim içimde arada kıpır kıpır ediyor. Çok güzel bir duyguymuş gençler. Allah isteyen herkese tattırsın bu güzellikleri. Artık bebeğim dışarıdan bakıldığında "Hey, ben de burdayım!" diyor. 


Hamilelikte egzersizler de çok önemli dostlar. Normal ve kolay doğum için azıcık totoyu kımıldatmak lazım. Ben de her gün 45 dk'lık tempolu yürüyüşlere başladım. Umarım bu yürüyüşler işe yarar ve hamişliği en az kiloda ve sağlıklı bir bedenle tamamlarım. 


Şimdilik benden haberler bu kadar dostlar.


 HERKESE MUTLU GÜNLEEEEEEEEEEEEEER!!!



NOT: Görsel GOOGLE'dan alıntıdır.

2 yorum:

  1. Yahu ben daha yeni ögrendim cokmu gec kaldım. cok sevindim mehmet buyumustu artık yeni bebiş sevelim:p

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yok canım hala çevrede bilmeyen çok. Bakalım hayırlısıyla bir doğsun da sevdirmeye getiririz teyzoşuuuu... :)

      Sil

Yorumlarınız benim için önemlidir...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ARA BENİ ÖPTÜM SENİ SENİ!