27 Nisan 2014 Pazar

MERHABA 23. HAFTA!!!!

Merhaba gençleeer,
Biz bebişimle dün itibariyle 23. haftamıza merhaba dedik. Dün doktor kontrolümüz vardı. Yarım saatten fazla baktık bebişimize. Ultrasonla bebişimi görmek o kadar hoşuma gidiyor ki! Minnak ellerini ağzına götürüyor, esniyor, ağzını yüzünü garip garip şekillere sokuyor miniğim. Yerim ben onu yerimmmmmm. Maşallah deyin teyzeleri, amcaları bebişime. Boyumuz artık 28cm ve ağırlığımız 480 gr civarı. Zaten kendileri içeride taklalar atarak "Ben büyüyorum ha!" sinyalleri veriyordu. Çok şükür her şey yolundaymış.


 Doktoruma endişelerimden azıcık bahsettim. Zira bu aralar rüyalarımda bebişimin erken doğacağını görüyorum ve durmadan bir telaş oluyor. Gerçekten en büyük korkularımdan biri erken gelmesi bebişimin. Doktorum endişelenmememi ve her şeyin yolunda gittiğini söyleyerek uğurladı bizi. Bebişimizin karnımdaki videolarını da alarak musmutlu ayrıldık oradan. Şu ultrason görüntülerini video halinde evde izleme keyfi çok süper bişey. Canım sıkıldıkça izliyorum bebişimi. 

Bebişimizle ilgili her şey yolunda giderken bazı şeyler gerçekten çok canımı sıkıyor. Benim ilk hamileliğim, ilk bebeğim ve kıymetlim. Onun için o kadar heyecanlı ve mutluyum ki. Galiba bebişimi düşünmediğim tek bi an bile yok. Kafam bi dünya. Durmadan odasını, beşiğini, nasıl uyutacağımı, nasıl besleyeceğimi düşünüp duruyorum. Ben bu kadar heyecanlıyken bağzı insanlar gerçekten canımı sıkmak için ellerinden geleni yapıyor resmen. Geçen haftalarda bebişimiz için Mehmet'le küçük çaplı bir alışveriş yaptık. Hastane çıkışı, nevresim, yorgan, yastık, battaniye, birkaç tulum ve zıbın. Çok bir şey almadık da zaten. Ben bu aldıklarımızı, beni çok mutlu ettiği için gösteriyorum millete. Ama göstermem bir daha! Zira geçenlerde "Niye şimdi aldın ki? Henüz çok erken değil mi? Doğsun öyle alırsın!" gibi bir tepkiyle
karşılaştım ve sinirden kudurdum içimden. Sana ne kardeşim bebek benim değil mi? İstediğim zaman istediğim eşyasını alırım. Hayır zaten hamileyim, hassasım. Erken demek ne demek ya? Durmadan bebeğin düşebileceği imasında bulunulmasına sinir oluyorum. İnsanlar resmen düşüncesiz oluyor bazen. İyi niyetli sözler değil çünkü. Lütfen çevrenizde hamişler varsa onlara moral verin dostlar. Zira her hamile içten içe bebeğini kucağına alamayacağı korkusu yaşıyordur. Bari siz böyle imalarda bulunmayın ve sadece destek olun. Gerçekten çevrenin desteğine ve moral vermesine ihtiyacı var hamişlerin. Bir de şu " En güzel günlerin bu günlerin. Tadını çıkar, bebek doğunca göreceksin asıl." diyen kesim var. Arkadaş çocuksuz bir hayat düşünseydik, baştan yapmazdık değil mi? Elbette bir bebek büyütmek kolay değil, ama bunu ikide bir dile getirmek de saçma. Ben de biliyorum uykusuz geceler bizi bekliyor. Ama bunu bilerek yola çıktık değil mi? Çok doldum dostlar çok dolduuuum. Uzuuuuuuuuun bir tatile ihtiyacım var. Resmen sinir harbi yaşıyorum günlerdir. Neyse bebişim sen annenin stresinden etkilenme olur mu tatlım?

Aslında çok güzel günler geçiriyorum canlar. Çünkü bebeğim artık ben ayaktayken bile hissettiriyor kendini. Bu süper bir duygu. Allah'ım isteyen herkese bu mutluluğu tattırsın gençler. Şimdilik bizden bu kadar dostlaaaaar.


MUTLU KALIN!!!
HERKESE ÖPÜCÜKLEEEEEEEEEEEEEEEEER!!!


Görsel google'dan alıntıdır.

2 yorum:

  1. hamilelik belki zaman zaman zor geçiyor ama Allahın kadınlara verdiği en özel armağan.
    ne mutlu bize :)
    Sağlıkla gelsin bebeğin

    sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet canım. Bence de erkeklerden bir üstünlüğümüz anne olmak, 9 ay boyunca bedenimizi miniğimizle paylaşmak... Umarım 9 ayımız sonunda mutluluğumuza sağlıkla kavuşuruz. Güzel dileklerin için teşekkürler...

      sevgiler...

      Sil

Yorumlarınız benim için önemlidir...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ARA BENİ ÖPTÜM SENİ SENİ!