27 Mart 2014 Perşembe

TAZE ANNE ADAYININ GÜNLÜĞÜ!!!

Sen git 28 kilo ver, sonra da istemesen bile kilo alacağın sürece gireceksin. Hakkımızda hayırlısı dostlar. Gün geçtikçe tartıdaki ibre sağa kaydıkça bayılasım geliyor. Ama her şey sevimli tatlı bebişimiz için. Tamam zaten göbek vardı, üstüne bu aralar bebiş de eklendi. Göbüşün artık yarısı bebiş, yarısı göbüş. Ama sevgili docacığıııım ısrarla o göbekte henüz bebiş yok demiyor mu, o zaman onu bir kaşık suda boğasım geliyor.Neyse bebiş bi doğsun süper fit bir anne olarak docaya gün gösterilecek. O bi kere kendisine baksın. Hadi ben hamileyim de göbüş var. Onun bahanesi ne?


16. haftamızın başlarında
Neyse dostlar, bebiş büyüdükçe onun heyecanı ve korkusu daha da sarıyor insanı. "Yetebilecek miyim? Eskisi gibi dostlarla vakit geçirebilecek miyim? Gezebilecek miyim?" kafamda bi dünya sorular var. Bebiş doğduktan sonra elbet bazı kısıtlamalarım olacaktır. Ama bunlar en aza insin istiyorum. Neyse bakalım hayırlısı diyelim gelecek günlere. Herkes "Bunlar iyi günlerin, gez, toz, doğunca göreceksin." diyor. Arkadaş sanki bebeğin doğması dünyanın sonu demek. Bi gün hepsini pıçaklıciiim, o olacak. 

Bebiş için hazırlıklara ufaktan başladık dostlar. Annemin sponsorluğunda bebişin ilk nevresim takımı, yorganı, yastığı, battaniyesi ve hastane çıkışı alındı. Kardeşimin eşi Asya da bebişimize bir pantolon ve zıbın aldı. Geçtiğimiz haftasonu Kemeraltı'nın altını üstüne getirdik. Ama gezdiğimize değdi. Fiyat yoklaması yapıp piyasayı öğrendik. Bu arada satıcılar piyasa araştırması yapanlara pek bir gıcık oluyorlar.

Bu arada bebişimiz en son 16+6'daki kontrolünde 162 gr olmuştu. Okuldan bir arkadaşımın deyimiyle "2 paket kare çikolata ağırlığında". Yerim ben o tatlı çikoyuuuu. Ultrasonda durmadan esniyor, parmağını emiyor sıpa. Bebiş şimdi 18. haftasını yaşıyor. Bu arada oğluşumuzun hala bir ismi yok. Siz de varsa güzel öneriler beklerim dostlar. 

Şimdilik her şey yolunda gidiyor dostlar. Zaman zaman küçük sancılar oluyor. Ama çok normalmiş. Heyecanla bebişin ilk tekmelerini atmasını bekliyorum. Umarım çok bekletmez. Şimdilik benden bu kadar dostlar...

HERKESE ÖPÜCÜKLEEEEEEEEEEER!!!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınız benim için önemlidir...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ARA BENİ ÖPTÜM SENİ SENİ!