4 Mart 2014 Salı

YORGUNUM DOSTLARIIIIM, YORGUNUM YORGUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUN!!!

           Uzuuuun aralar veriyorum şu aralar sevgili blogcuuuma. Halbuki yazacak o kadar şey birikti ki!!! Ama yorgunum dostlar.Hem de öyle böyle değil. Eve geliyorum azıcık dinlenme, yemekti derken hoooop benim gözler devriliyoooor. Koltukta başlayan uykuma yatakta devam ediyorum. Hayatımda hiç uyumadığım kadar uyuyoruuuum. 





         Bebişim gittikçe büyüyor çok şükür. Artık 14. haftamızın içindeyiz. Bazen unutuyorum içimde bir tane daha canlının olduğunu. Ama sağolsun sancılarla belli ediyor kendini yaramaz. Şu zamana kadar çok büyük bir sıkıntım olmadı. Öyle sabahları midesi bulanan, sürekli yatması gereken bir hamile olmadım çok şükür şimdiye kadar. 


         Azıcık belim kalınlaştı sanırım. Artık pantolonların önünü iliklediğimde inanılmaz rahatsız oluyorum. Zaten azıcık da göbek fırtladı. Doktorcuuum henüz 20 haftaya kadar ki kendi göbüşün diyor. Ama bana ne göbek değil o bebek! :D Bu arada bu vakte kadar 2,5 kg aldım. Fazla mı hızlı gidiyorum? Ama siz bilmiyorsunuz ki, artık azıcık aç kaldığımda Survivor'dakiler gibi oluyorum. Neredeyse ağlayasım geliyor. 


        Şu ana kadar folik asit olarak Folio'yu kullandım. Ama 2 hafta önce doktorumuz artık kullanma dedi. Onun yerine Decavit alıyorum artık. Sanki saçlarım artık daha parlak. :D Vitamin sayesinde olsa gerek.


       Bebek rutini olarak ikili taramamızı yaptırdık. Çok şükür bir sorun yok. Her şey yolunda şimdilik.
Bu arada hamiş olmak çok güzelmiş. Herkes ekstra alaka gösteriyor. İnsan kendini zaman zaman prenses sanabiliyor. Mutlu günler geçiriyorum kısacası. Bana böyle hissettirenlere de çok teşekkür ederiiim.
           HERKESE MUTLU GÜNLER DİLERİM!!!




Görseller Google'dan alıntıdır.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınız benim için önemlidir...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ARA BENİ ÖPTÜM SENİ SENİ!