29 Temmuz 2013 Pazartesi

SAHURDA DİYETE GAZ POSTU!!!

             Ağustosa yavaş yavaş "Merhaba!" derken zaman nasıl da su gibi akıp geçiyor değil mi dostlar? Milletin diline pelesenk olmuş öğretmenin o uzuuuuuuuuuuuun tatili çoktan yarılanmış bile. Ama bu yaz pek bir hamaratım. Henüz ortada pek bir ürün yok ama planlarım var en azından. Bu sene pek bir işimizi görmüştü annişkomun ve Memoş'un annişkosunun konserveleri. Önümüzdeki kış için kendim yapmaya karar verdim. Malum diyet yapıyoruz. Ben yaparsam yağ oranı daha düşük şeyler yaparım ve yerken de suçlu hissetmem kendimi. 370 ml'lik konserve şişeleri buldum Simav pazarından. Gittim 1 koli aldım. Yarım kiloluklar bize fazla geliyor. Malum 2 kişiyiz ve yarım kiloluk şişedekini bitiremiyoruz. İlk deneme için 1 kilo bamya aldım. 6 küçük şişe bamya yemeğim var kış için. Sevdiceğim pek bamya sevmez ama çeşitlilik açısından gerekli oluyor malesef. Hem ben severim de öyle akmadığı müddetçe. Bu hafta da minik şişelerime fasulye ve patlıcan planım var. Umarım gerçekleştirebilirim.  Ayrıca dolmalık kurutma planlarım da var. Olur inşallah hepsi...



            Peki diyet nasıl gidiyor diye soranınız varsa şu 2 gün baya şenlikli sofralarımız var. Vallahi tutuyorum kendimi. En azından kilo almadan şu dönemi atlatsam benim için kardır. Oldukça az yemeye çalışıyorum ama her şeyden yiyorum günlerimdeyim. Bir de şu çikolata düşkünlüğü olmasa iyi olacaktı ama var işte. O küçücük Hobby çikolatalardan günde en az 2 tanesini hüpletiyorum kaşla göz arasında. O kadar tutuyorsun kendini bari tam tut değil mi? Belki o kaçamakcıklarım olmasa eriyeceğim de ama olmuyor işte. Nefsime yeniliyorum. Neyse ki kilo almadım. Verdiğim o son 1 kiloyu da almadım çok şüküüüür. Toplamda 23,4 kilom uçtu benden. O kadar mutluyum ki o eski halim ve şimdiki halimi karşılaştırınca. Zaten buradaki insanlar da süper motive ediyor. Her gören "Süper zayıflamışsın." nidalarıyla beni karşılıyor. Öyle olunca gaza geliyorum. "Zayıfla Ayşeeeeeeeeeeeee!. Süper oluyorsun." diyorum kendime. Harbiden artık üniversiteye başlarken ki kiloma çok az kaldı yahuuuu. Süper süper. Devam etmem lazım değil mi dostlar. Omuzlarım zaten küçücük kaldı. O inatçı basen de erirse benden güzeli yok.( Burada yazar kendine yağ çekmektedir.) =)) 

Umarım herşey gönlümüzce olur gençler. Kendinize iyi davranın ve mutlu kalın...

2 yorum:

  1. Merhaba canım,
    Bloğunu yeni keşfettim ve çok beğendim.
    Ellerine sağlık çok güzel görünüyor :))
    Seni izlemeye aldım, bana da beklerim:
    http://fatoscatadlar.blogspot.com/
    Güzel paylaşımlarda görüşmeyi diliyorum,
    İzmir'den kucak dolusu sevgiler...

    YanıtlaSil

Yorumlarınız benim için önemlidir...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ARA BENİ ÖPTÜM SENİ SENİ!