22 Şubat 2013 Cuma

SELAMLAR!!!

Merhabalaaaaaaar,
Günler nasıl hızla akıp geçiyor, anlamıyorum yani. Daha yeni kışa girerken, nasıl bitecek bu buz gibi kış derken şubatı devirmek üzereyiz yavvv... Zaman hızla akııııp geçerken neler neler oldu.
Bi kere yeni bi yıl tüm hızıyla hayatımıza girdi. Yeni bir yaşa girdim hayırlısıyla. yaşlanıyorum ya. ne zaman 26 oldum ben? Daha dün gibi hatırlıyorum 18'e girdiğim zamanı. Her bi şeyi tek başıma başarabileceğim sanmıştım harbidende. Üniversite falan derken çok hızlı mı akmış zaman ne? En güzel yaşım 21'di. Evet hem gençtim, hem yetişkin... Ve çok mutluydum 21'ken... Ama yine de her yaş kendinde güzel 26'yı da sevdim. Ama alışmam 2-3 haftamı aldı.
Bir de sevgililer günü geçirdik ey dostlar... Biz öyle sevgililer gününü havai fişeklerle kutlayan bi çift değiliz, ama bizim de bi romantikliğimiz var sonuçta :) Her sevgililer günümüze özel gül gönderiyor sevdiceğiiim. Bu sene birlikte geçirdiğimiz 3. sevgililer günüydü ve 3 tane güllü bi demetim geldi... Bilmiyorum ya ben seviyorum çiçekleri. Bana her gün çiçek alsa her gün mest olurum. Seviyorum o mis kokularını...

Bu arada 7 ocaktan beri tam 7 kilom gitti nabeeeeeeeeeeeeeeeeeer? Kuşadası'nda diyetisyene gidiyorum. Doktorum Yavuz Bey'den süper memnunum... Bakalım güzel günler yakındır galiba, sanırsam...

Son günlerim böyle geçti.

Çoooooook büyük mutluluklar sizinle olsun...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınız benim için önemlidir...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ARA BENİ ÖPTÜM SENİ SENİ!