2 Haziran 2017 Cuma

SELAMLAAAAAAAAAAAAAAR!!!

Uzuuuuuun bir aradan sonra tekrar yazıyorum. Galiba kendime zaman ayırma konusunda yeterli değilim. Şikayetçi olmak istemem ama maalesef şikayetçiyim. 


Çocuklardan sonra bir film izlemek, bir kitap okumak hayatımın lüksleri arasına girdi. Resmen artık ben yokum. Anne Ayşe var. Sabah kalkar kalmaz ilk düşüncesi çocuk, yatarken son düşüncesi çocuk olan bir Ayşe var. Zaman yönetimi konusunda berbatım. Çocukların ihtiyaçlarını karşılarsam, (bu bir park gezisi, oyun kurmak vb. ) temizlik vb. kalıyor. Sürekli koşturmacadayım. Yapamasam bile kafamda işler sıralanıyor. 
Yapılmadığında o işler daha da çoğalıyor. İyice yapması zor hal alıyor. Evdeki düzensizlik, hayatımdaki düzenli düzensizlik beni aşırı rahatsız ediyor. Önceden haftada bir yardımcı alıyordum. O kadar rahatlatıyordu ki beni. Şimdi yok ve bana bakıyor malesef işler. Bu arada çocuklara ayırdığım vaktin çoğunluğu istediğim verimlilikte de geçmiyor. Çocuklar özgür takılmayı tercih ediyorlar. Ama benden bir tane var ve iki ayrı oyuna aynı anda dahil olamıyorum malesef. 


Amma malesefli bir yazı oldu. Geçenlerde bir blogger annenin yazısını okudum. Anne olmadan önce anne olduktan sonra yaşayacaklarımı izletselerdi muhtemelen anne olmayı tercih etmezdim diye. Bunu söyleyince cıkcıklayanlar olacaktır. Ama öyle. Çocuklardan önce bir şeyler yapmak istediğimizde sadece karar vermek yeterliydi. Şimdi ise kafada bin düşünce. Orası çocuklara uygun mu? Çantalarına yedek kıyafet, çok soğuksa ceket, az soğuksa yelek, oyuncakları. Çocukları giydir. Onlara atıştırmalık ya da onlara uygun yiyecek yoksa gittiğimiz yerde kavanozlara yiyecekler. Bu arada ben de giyinmeliyim. Az biraz da süslenmek istiyorum. Ama bu genel olarak mümkün olmuyor. Saçlarım düzgünse şükrediyorum. Hoş kıyafetlerim gideceğimiz yere kadar bir şekilde tozlanmış oluyor. 


Ben, ben olmak istiyorum. Muhtemelen böyle bir şey bundan sonra asla olmayacak. 

Aslında derdim sadece annelikle değil. Yetememekle. İyi bir anne, iyi bir çalışan, iyi bir eş, iyi bir ev hanımı olmak. Bunları koordineli olarak götürebilmek mesele. Ben bunların hiç birini iyi yapamıyorum. İçinden bir tanesi iyi olaydı iyiydi. Belki teknoloji gelişir ve klonlama bakkaldan satın alınabilecek pozisyona gelir. O zaman ilk işim bir tane daha benden yapmak olacak. Şimdilik durum budur. 

HERKESE MUTLU HAFTASONLARI...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınız benim için önemlidir...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ARA BENİ ÖPTÜM SENİ SENİ!