12 Mayıs 2013 Pazar

SPOR ZAMANI!!!

İki haftadır yazamamışım bloğuma. Çoooook ama çok yoruluyorum iki haftadır. Biliyorsunuz ki zayıflama yolunda emin adımlarla ilerliyorum. An itibariyle 17,5 kg vermiş bulunmaktayım. Artık giydiğim kıyafetler o kadar bol geliyor ki sanki benim değiller :) Süper mutlu oluyorum her giydiğim kıyafetin üzerimde dönmesinden. Hele bir de uzuuuun zamandır görmeyen herkesin incecik olmuşsun yorumlarını duyunca içimde mutluluk baloncukları uçuyor. 
     Kilo verişim malesef ki yavaşladı. ;Doktorcuuum makina olmadığımı, kilo vermenin süreç olduğunu ve tek bir haftaya göre yorum yapmamamı söyleyerek içimi rahatlattı. Ama hala vermem gereken çoooooooooook kilo var ve zaman olanca hızıyla ilerliyor. Yaz geldi gelecek. İşte ben de biraz daha zayıflayabilmek ve vücudumun toparlanabilmesi adına spora başladım. Tabi bunda çalıştığım okuldaki hatunların da spora başlaması etkili oldu. Öyle güzel inceldiler ki... Bende inceleceğim arkadaş deyip kolları sıvadım. Tabi ki hareketleri yapmak acemi olduğumuzdan zorladı, ama beni en çok zorlayan spordan sonraki gün oldu. Allah'ım her hareketimde en az 36465464 kasım ağrıyor. 1 hafta kadar her spor ertesi günümde dayak yemiş gibiydim. Şimdi de azıcık ağrıyor ama o ilk günlerdeki gibi değil. Sözde bir de ben evde spor yapıyordum. Hamlık falan olmaz diyordum kendi kendime. Ama en acı şekilde tattım bunu. Olsun, acısın kaslarım. Bu iyi haber demek. Eğer kascıklarım çalışmasalardı, ağrımazlardı di mi? Bana azim dileyin a dostlar. Çünkü okuldan sonra spora gitmek çok yorucu oluyor. Akşam 8 buçukta eve gel, duş al, dinlen azıcık derken zaman zaten geçmiş oluyor. Spor adına ne yaptığımı paylaşayım sizinle:
  • Spordan 1 saat öncesine kadar yemekle tüm ilişiğimi kesiyorum. Spor esnasında midemizin dolu olması malesef ki hareketlerimizi zorlaştırıyor.
  • Spordan yarım saat önce içilen sade kahve ya da sade nescafe metabolizma hızımızı artırıp yağ yakmamıza katkıda bulunuyormu. Bunu yeni uygulamaya başladım. Bakalım etkisi nasıl olacak?
  • Spor hocamızla çalışmaya başlamadan önce 20 dakika 5 dk tempolu yürüyüş, 5 dk koşu, 5 dk tempolu yürüyüş, 5 dk koşu yapıyorum koşu bandında.
  • Eğer hala zamanım varsa 10 dk kadar da bisikletle çalışıyorum.
  • Spor hocamız eşliğinde 1 saat dolu dolu fitnes, pilates ve step yapıyoruz. 
  • Bir de bunun üzerine 20 dk koşu bandında tempolu yürüyüş+koşuyu yaptık mı tadından yenmez bir spor çalışması oluyor. 
Tabi ben son 20 dk'lık bölümü yapamadım henüz. Çünkü spor bitince koşarak evime gidiyorum. Umarım bu çabalarım sonuç verir.
BU ARADA TÜÜÜÜM ANNELERİMİZİN ANNELER GÜNÜ KUTLU OLSUUUUUUUUUUUUUUUUUN!!!
HERKESE MUTLU HAFTASONLARI!!!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınız benim için önemlidir...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ARA BENİ ÖPTÜM SENİ SENİ!