30 Haziran 2014 Pazartesi

HAMİLELİKTE 32. HAFTAAAA!!!

Aman Yarebbiiiim nasıl geçiyor bu haftalar böyle??? Hani hamilelik pamuk prenseslikti? Zaten topu topu 9 ay, kalmış şurada 2 aycııığııııııım. İlk 20 hafta geçmek bilmemişti. Ama sonrasında zamanı tutamadım
Göbek aldı başını gidiyor...
. Havalar kötüydü, başımıza gelen rahatsızlıklar derken geçip gidiyor hamilelik... Neyse anacım kendi içsel hamile triplerimle sizleri de sıkmayacağım.



Gelelim bebişimize... Kesenin içinde küçücük bi noktayken benim yakışıklım artık 42 cm ve 1650 gr olmuş teyzeleri, amcaları. Kendisi amuda kalkmış bi şekilde anacığına tekmeleri savurmakla meşgul. Tombul yanaklı olacak sanırsam, ultrasonda öyle pozlar veriyor. Artık son hazırlıklarımızı da yaptık sayılır. Merak, korku ve heyecanla bekliyoruz kendisini. Hamilelik fena değildi, umarım doğum sonrası da her şey yolunda gider.


Bu arada bayramda bebişimiz babasının köyüne gidecek. Umarım sağ salim gider ve döneriz. Bu ara yollarda doğum korkusu sardı. Neyse ki öyle bir riskimiz yok. Ama siz yine de bana sağlıklı yolculuklar için dua edin olur mu?

MUTLU KALIIIIN.
HERKESE ÖPÜCÜKLEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEER!!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınız benim için önemlidir...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ARA BENİ ÖPTÜM SENİ SENİ!