23 Kasım 2013 Cumartesi

KIŞI KURTARMA PLANI!!!

Kış gelince gelen o uyuşukluk yok mu o uyuşukluk; işte beni mahvediyor. Melankoliye bağlıyorum resmen. Okuldan gelir gelmez battaniyeyeme sarılıp uyumak istiyor bedenim. Su içmeye bile üşeniyorum. Sözde zayıflayacağım diye diyet yapıyorum. Ama sen öyle durmadan yan gelip yatarken o metabolizmacığın nasıl çalışacak Ayşaaaaaaam? İşte buna bir dur denilmeli dedim ve bazı kararlar aldım kendimce. İşte kışı kurataracak maddelerim.
  • Bir kere bu metabolizmacığı hızlandırmak için ara öğünlerimizi ihmal etmeyeceğiz. Okulda yemek için en liflisinden 1 porsiyon meyvem okul kumanyama dahil olacak.
  • Okul kumanyacağımı ihmal etmeyeceğim. Aldığım sefer tasımı aktif bir şekilde kullanacağım. Evde hazırladığım sağlıklı ve az yağlı yemeklerimi okula da taşıyacağım. Bu ara bunu biraz ihmal ettim ve dışarıdan hazır yemeklere yöneldim.
  • Eve gelir gelmez öyle yayılmak yok. Üzerimize güzel yürüyüş kıyafetlerimizi geçirip, vücudumuzu harekete geçiriyoruz. 1 saatlik yürüyüş ve yarım saatlik kardiyocuk kaslarımıza bayram yaptıracaktır. Ayrıca  bu soğuk kış günlerinde güneş ışığına ihtiyacımız var. Güneş ışığı alarak Dvitamini ihtiyacımızı gidermemiz lazım.
  • Kışları pek su tüketmiyoruz malesef. Lıkır lıkır o suyu içiyoruz. Hatta suyumuzu alkali hale getirip, öyle tüketiyoruz.
  • Basit şekerlerden, yani hamur işlerinden, şekerli gıdalardan uzak duruyoruz. Zira hiçbir işe yaramıyorlar. İnsülin direncimizi düşürüp, bizi bizden almalarına müsade etmiyoruz.
Eveeeet, bu kısacık maddelere umarım tamı tamına uyarımmm ey dostlaaaaaaaaar. Bu arada 27 kilocuuumla vedalaştıııım.
HERKESE MUTLU HAFTASONLARI!...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınız benim için önemlidir...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ARA BENİ ÖPTÜM SENİ SENİ!